Overzicht functionaliteiten

Welkom bij de functionaliteiten van HAMMOCK, waar innovatie en efficiëntie samenkomen om uw advocatenkantoor te transformeren. Onze software biedt een breed scala aan unieke tools en mogelijkheden die zijn ontworpen om uw dagelijkse werkzaamheden te vereenvoudigen en uw productiviteit te verhogen. Ontdek hoe HAMMOCK u helpt om beter samen te werken, uw dossiers effectief te beheren en de service aan uw cliënten naar een hoger niveau te tillen.

Volledig digitaal dossier

Met HAMMOCK zijn alle dossier volledig digitaal beschikbaar. Alle e-mails, alle bestanden en alle gewerkte uren digitaal opgeslagen en overal beschikbaar.

Geschikt voor Apple en Windows

Met HAMMOCK kunt u werken via een Apple-computer en via een Windows-computer. Het maakt niet uit waar u mee werkt, HAMMOCK werkt altijd. Onze platform onafhankelijke SaaS-oplossing maakt dit mogelijk.

Koppelingen Exact en Twinfield

HAMMOCK heeft koppelingen beschikbaar met Exact en met Twinfield. Uw declaraties koppelen we naar uw boekhoudpakket. Vervolgens halen we de betalingsmutaties op zodat u in HAMMOCK de openstaande posten kunt raadplegen.

E-mails automatisch verwerkt

Alle inkomende en uitgaande e-mails automatisch verwerkt. E-mails worden niet alleen in uw inbox in Outlook automatisch per dossier in een aparte map opgeslagen, maar ook in HAMMOCK. In beide kunt u deze dus bekijken.

Tijdschrijven

Met HAMMOCK kunt u op vier verschillende manieren uw tijd registreren. Zo makkelijk mogelijk zodat u direct uw uren kunt registreren. Hiermee voorkomt u dat vergeten wordt om werkzaamheden door te belasten.

Declareren

Leuker kunnen we het niet maken dus hebben we besloten dat het dan maar zo min mogelijk tijd mag kosten. Binnen 30 seconden stelt u de declaratie op, verstuurt u deze en de declaratie is automatisch opgeslagen in het dossier.

Mollie betalingen

Ontvang sneller uw geld door het toevoegen van Mollie-betalingen aan uw declaraties.

Helpdesk

Onze helpdesk is gedurende kantoortijden bereikbaar. U kunt telefonisch met ons contact opnemen of ons een e-mail sturen. We werken niet met ingewikkelde ticketsystemen maar beantwoorden uw vragen direct en lossen problemen zo snel mogelijk op.

Mappenstructuur

De mappenstructuur richt u naar eigen wens in. Het is ook mogelijk om sub-mappen en sub-sub-mappen toe te voegen, te (her)noemen en te verwijderen. U heeft alle vrijheid om uw dossiers zo in te richten als u dat wilt.

Toevoegingen

Eenvoudig vanuit één scherm het financiële overzicht van de toevoeging. Maar u kunt ook direct vanuit dit scherm de Eigen Bijdrage declareren en de eindafrekening opstellen.

Modulaire opzet

HAMMOCK beschikt over verschillende modules gericht op het uitvoeren van uw praktijk. Gebruikt u het niet, dan ziet u het niet.

Module insolventie

De tarieven worden automatisch berekend op basis van de ervaringsjaren, boedelfactor en de functie. Bij de urenregels koppelt u de juiste categoriën.

Module P&F (scheidingen)

Alle informatie over het huwelijk/ geregistreerd partnerschap/ samenlevingsovereenkomst en de (gezamenlijke) kinderen op een plek.

Module ZZP

Externe gebruikers geeft u toegang tot geselecteerde dossiers en beperkte informatie. ZZP-ers hebben de beschikking tot alle relevante gegevens.

Module Roladministratie

Voeg alle rolhandelingen toe aan een dossier. Eenvoudig inzicht in de status.

Management rapportages

Standaard zijn er verschillende management rapportages beschikbaar (omzet, nieuwe dossiers, declaratieadvies, etc). Heeft u meer nodig dat kunnen we dat voor u ontwikkelen.

Waardering onderhanden werk

Per dossier kunt u instellen tegen welk percentage u de nog te declareren werkzaamheden waardeert. Ook kunt u een maximum hierbij aangeven waardoor u een zeer nauwkeurige waardering krijgt.

Vreemde valuta's

Met HAMMOCK heeft u de mogelijkheid om in verschillende valuta's uw declaraties op te stellen. Dus u kunt uw cliënten declareren in EUR maar ook USD en in GBP.

Geen zoekfuntie maar vindfunctie

Op zoek naar een e-mail of document? Met HAMMOCK zoekt u eenvoudig naar en binnen e-mails en bestanden. Vanaf nu is het niet meer zoeken maar vinden.

Online tutorials

Na het volgen van onze online tutorials bent u geheel voorbereid voor het gebruik van HAMMOCK. De opleiding bestaat uit een basis training van 30 minuten en een training van 30 minuten waarbij we allerlei tips en tricks behandelen.

App voor mobiel en iPad

Onze app werkt op Android en iOS (Apple) telefoons en pads. Deze app heeft dezelfde mogelijkheden als wanneer u vanaf uw computer werkt. Laptop, iPad of vanaf uw mobiel: U heeft dus altijd toegang tot uw dossiers.

Koppeling KvK

Maak eenvoudig een nieuwe relatie aan via de koppeling met de Kamer van Koophandel. U kunt zoeken op naam en op kvk-nummer.

Budgetbewaking

Stel eenvoudig per dossier een urenbudget in. Hierbij is het ook mogelijk om de gedeclareerde werkzaamheden uit te sluiten. Bij elke geschreven tijdregel krijgt u meteen een melding van de stand van zaken.

Digitale identificatie

HAMMOCK heeft samen met Proof.me een integratie ontwikkeld waardoor cliënten zich eenvoudig en veilig digitaal kunnen identificeren.

Roadmap

© 2024 Dutch Business Software | Website door OVK webdesign